Skip to content

Щафета ‘7/24’

22/07/2009

vlcsnap-419673_pink

Отдавна мрънкам за вибратор, но никой не ебава. Незнайно защо не взема нещата в свои ръце и не си го купя сама. Какво да се прави, очевидно съм някаква превзета кучка, която чака всичко на готово.
В последните дни Елфа се смили над мен и ми подаде една щафета твърд луканков салам, с надеждата да успокои поне малко налудничавия ми поглед и неспокойните вибрацийте в гласа ми. Направи го с думите ‘Седем дни в седмицата! Да се използва по предназначение!!!’
Е, добре, това и ще направя. Стиснала щафетата в дясната ръка, забързана и леко запотена се впускам в центруфугата на моите седем дни.
В началото на седмицата обикновено съм недоспала, леко кисела, а в главата ми звучи ‘I Don’t Like Mondays’. Както обикновено телефона ме буди около 6.30 и ако имам късмет да стана, нещата протичат споко. Взимам си сутрешния тоалет все още леко замаяна. Обличам се за около 5 минути, пак ако имам късмет, защото иначе мога 20мин да съзерцавам гардероба в очакване да ми проговори, но безуспешно. Тогава определено закъснявам. Някъде към 7.30 излизам. Качвам се на синята си точица и отпрашвам към офиса под звуците на Z-Rock. Обикновено минавам през ‘Женския пазар’, което си е чисто изпитание. Ако няма някой, който да разтоварва чушки и домати, то със сигурност ще има около 15 стека боза, които ми се хилят ехидно на пътя и ме пробват дали днес ще ги уцеля. С това предизвикателство се справям относително добре и хладнокръвно.
Около 8 влетявам в офиса, пускам си комп-а и отивам да си направя кафе. Ритуал, който избягвам да пропускам, просто ме кара да се чувствам добре и спокойна. Разменям някоя и друга глупост с околните, заливаме се от смях и сядам да рада. Задължително посещавам любимата си осведомителна агенция >>§<<Cynical Speech, докато държа внимателно кафето си. Имам навика да го разливам в пристъп на бурен смях докато чета.
И от там поемам в дебрите на работния процес – ‘Бляк!’, но какво да се прави, на края на месеца хич не им се сърдя, че така ме гърчат. Чакам моя Ангел спасител да се появи с порядъчната си усмивка сутрин и вече наистина мога да отпочна деня. Обикновено вече съм си набутала слушалките в ушите и нещо свири.
Къде обяд изхвърчам до близката кръчма за нещо живително и питателно. В някои дни обаче се връщам с мускулна треска на корема, тъй като смеха е бил нечовешки. След това отново продължавам и така до към 5-6 макс, защото трябва да потегля отново към вкъщи и да отменя прекрасната жена, която се грижи за децата ми.
Там вече се започва ‘Хайде сега на криеница’, ‘Хайде на пързалки и люлки’, понякога и аз ги отвеждам, там където тярбва да бъда – на пазар или някъде другаде, в зависимост от това какво трябва да правя.
И после се почва, вечери, къпане, четене на приказки, спане…свят ми се завива, докато дойде време за мен самата. Понякога съм изтощена и безмълвна от умора, а в главта ми има толкова много траш.
Събота и Неделя е друго. Обожавам съботното си кафе. Обичам да стана, приготвям закуска на децата и веднага след това си правя кафе. Сядам с него и има едни 20-30 минути, в които искам просто да му се отдам. Все едно имам среща с кафето си – интимна и лична. Обичам да си говоря през това време, да слушам музика и въобще, да се наслаждавам на сутринта. И след това се започва – или бързам за някъде, или нещо трябва да правя, излизам с децата. Като цяло уикендите ми са натоварени. Когато имам повече време определено съм много щастлива.
От доста време химичният състав на организма ми не изпуска витриол, така че, се наслаждавам на всеки почивен ден с огромно удоволствие и докрай.
А какво правя в дълбините на нощта ли…понякога спя, понякога не, но винаги ви се усмихвам.

3 Comments leave one →
  1. 23/07/2009 8:50 am

    Страхотно се е получило, si :)))))))

    А въведението с луканковият салам – PRECIOUS :)

  2. 24/07/2009 7:41 am

    Винаги, ама наистина ВИНАГИ, като чуя за вибратор, пред мен се ролва сцената от “Секса и градът”, в която Саманthа носи своя уред-фетиш за рекламация в магазина, и докато момчето й обяснява, че те продават само уреди за масаж, околните (жени)нервно изтръпват за миг, учудено се споглеждат “я па тоя”, но преди да са се разубедили, продължават да се ровят, за да намерят СВОЯ вибратор…

    …та в този ред на мисли, какво пречи да си потърсиш, още повече и да намериш своя вибратор-мечта в някой ТопШоп или дори в магазин “Патиланци”…

    ;)

    Приятно насищане…
    За мен бе истинско удоволствие да се забавлявам тук

    :)

  3. hotchocolad permalink*
    24/07/2009 7:51 am

    @ legrandelf
    Благодаря, ти подаде, аз само го поех ;)

    @ gergana
    Здравей Гергана,
    Това наистина е култова сцена! Бтв, саманта или ким катрал е издала книга за сексуалното задоволяване на жените ;) http://www.amazon.com/Satisfaction-Female-Orgasm-Kim-Cattrall/dp/0446530719#reader

    Радвам се, че наминаваш от тук ;)

Leave a Reply

