Skip to content

В топлината на нощта

11/04/2009

Докато пристъпвам с мокрите си крака по студения под, усещам, че трябва да отпия една глътка веднага. Надигам чашата, а леко парливата течност се стича през езика и небцето ми, право към гърлото. Усещам приятното парене, което винаги вдъхновява. Шоколада, който почти преполвих преди малко, попада пред очите ми и умолително ме приканва. Двата вкуса се смесват по невероятно блажен и нежен начин.
Усещам мократа си коса, от която капят голeми мокри капки, стичащи се по раменете ми, точно така, както преди малко се стичаха сълзите по бузите ми. Единственото желание, което имам сега, е да те целуна. Навеждам се над теб, подпирам леко едното си коляно на теб, плъзвам ръка по лицето ти и докосва устните ти с моите. Предавам ти вкуса си на шоколад и уиски, усещам как топлината се разлива и в твоите гърди. Поглеждаш ме в очите, ръцете ти ме обгръщат…няма по приятно чувство в момента. Отпускам ръце върху раменете ти, а капките започват да се стичат по теб. Зная, че обичаш мократа ми коса, харесва ти непослушните ми кичури да галят лицето ти. Притискаш ме към себе си още по-силно. Обичам да правиш така, винаги дъхът ми спира. Отдавам ти се с блажена наслада.

4 Comments leave one →
  1. Нели permalink
    11/04/2009 6:04 pm

    Ах,ти палавнице,обичаш нежният секс след баня,а?
    Ама и аз същооо:)

  2. Bunny permalink
    12/04/2009 2:05 pm

    Мммм… къпане на свещи… горещо препоръчвам… :)

  3. Viktoriya permalink
    14/04/2009 8:09 am

    Първо Мати, а сега и ти.. хиих.. нямам търпение работата ми ад намалее, за да се отдам изцяло на творбите ви :-)))
    Целувки :-)

  4. 14/04/2009 10:46 pm

    @ Нели
    :)

    @ Bunny
    Окси ;)

    @Вики,
    Мартин кърти, аз просто се забавлявам ;). Целивки и на теб!

Leave a Reply

